بزرگ کردن سینه در تایلند – از تغییر نقش در امکانات لذت ببرید

در کشوری که به دلیل جراحی زیبایی مقرون به صرفه شهرت دارد، بزرگ کردن سینه در تایلند یکی از پر درخواست ترین عمل های اخیر است. این به دلیل افزایش عمده در تعداد گردشگران پزشکی است که به دنبال جراحی مقرون به صرفه توسط متخصصان درجه یک پزشکی به تایلند می آیند. نرخ توریست تایلند بین سال های 2009 تا 2010 بیش از 10 درصد افزایش یافته است که دلیل اصلی این امر گردشگران پزشکی ذکر شده است. تایلند همیشه یک مقصد محبوب برای بازدیدکنندگان خارجی بوده است، اما برای چند سال راکد ماند. با این حال، هنگامی که مشخص شد که بزرگ کردن سینه در تایلند و سایر روش‌های زیبایی قابل اعتماد، ایمن و بسیار ارزان‌تر از غرب هستند، میلیون‌ها نفر به خارج از کشور سفر کرده‌اند و از ماندن در خانه خودداری کرده‌اند.

توضیح بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه در تایلند لزوماً به این معنی نیست که شما پروتز سینه انجام می دهید. اگرچه این پروتز یکی از ویژگی های بزرگ کردن سینه است، اما اشکال غیر ایمپلنتی متعددی برای شکل دادن و اصلاح سینه وجود دارد. جراحان در تایلند به دلیل چندین دهه تجربه و سالها تحصیل در خارج از کشور و در مراکز عالی محلی، از هر نوع جراحی آگاهی دارند. حتی اشکالی از بزرگ کردن سینه در تایلند وجود دارد که در صورت تمایل بیمار غیر جراحی است. اینها شامل پیوند چربی اتولوگ است که به تقارن سینه کمک می کند. بیمارانی که وارد یک کلینیک در تایلند می شوند از هر انتخابی مطلع خواهند شد. این یک تغییر تازه در کلینیک های غربی است که سعی می کنند شما را به انجام گران ترین روش ها راهنمایی کنند.

بادهای تغییر

وقتی صحبت از بزرگ کردن سینه در تایلند و سایر روش های زیبایی به میان می آید، تایلند و کشورهای غربی یک تغییر نقش دارند. برای مدت طولانی، انجام جراحی زیبایی در تایلند به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و آموزش های ارائه شده خطرناک تلقی می شد. در حال حاضر این کشورهای غربی هستند که به دلیل رکود جهانی و عدم ورود پول به این کشورها در رنج هستند. چندان طولانی نیست که بگوییم تعداد زیادی از این امکانات از نظر داشتن تجهیزات پیشرفته رو به عقب هستند. مطمئناً این فقط کلینیک های خصوصی هستند که می توانند با زمان همگام شوند و ثروت مطلق را دریافت می کنند.

این را با انجام عمل بزرگ کردن سینه در تایلند در امکانات کلاس جهانی که به طور کامل توسط دولت تامین می شود مقایسه کنید. در تایلند نیز کلینیک های خصوصی وجود دارد، اما آنها بسیار مقرون به صرفه تر از همتایان غربی خود هستند. تخمین زده می شود که 70 درصد از مراکز پزشکی در تایلند که جراحی زیبایی انجام می دهند از حمایت دولت برخوردار هستند. در حالی که دولت‌های غربی به شدت تلاش می‌کنند تا بانک‌ها را در حالی که بودجه جنگ‌های نامرئی را تأمین می‌کنند، نجات دهند، تایلند از پول حاصل از گردشگری پزشکی برای بهبود بیشتر امکانات پزشکی خود استفاده می‌کند.

نتیجه این است که عمل های زیبایی در سطحی انجام می شود که حداقل با استانداردهای کشورهای غربی برابری می کند. تفاوت عمده در این واقعیت است که پروتز سینه در تایلند حدود 30 درصد هزینه ای را در ایالات متحده دارد. این یکی از دلایل افزایش 1 میلیون گردشگر پزشکی است که در سال به تایلند می آیند و بیش از 400000 نفر از آنها از ایالات متحده وارد می شوند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید  : پروتز سينه دكتر رحمانی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *